12. feb. 2011

ENDELIG her! ~~

Dette har vært litt av en dag. For en gangs skyld sto jeg tidlig opp av meg selv, etter rundt 15(!!!) timers søvn! xD Jeg og far skulle ta oss en tur til by'n og da stakk vi innom postkassa og der lå ENDELIG pakka jeg har ventet på i over 1 uke nå!

Pakken innehold noen digge cd'r som jeg satt hele bilturen og kosa meg. Det var det første solo albumet til Park Jung Min og det første alumbet til GD&TOP!



Jeg ELSKER det nye GD&TOP albumet som inneholdt cd, fotobok og YG membership card som kunne brukes på hjemmesidene dems. Det kuleste må nok være at jeg fikk den rosa versjonen (det er fler farger å få) når det var den jeg trudde det var minst sannsynelig at jeg skule få! ^_^

Og selvfølgelig elsker jeg det nye albumet til Park Jung Min! ~~ Når jeg åpna det var det akkurat som Lise sa til meg "DET GLITRER, og er fabulous!!!! ♥". Den inneholdt også en photobok med masse digge bilder! ^__^
Jeg kan si at hele dagen i dag har vært stappa med bra musikk! ^__^

4 kommentarer:

  1. asdfgp_:ksdfghipodfyui DE CDENE HAR EG OG!!!:D Hihihihihihiiiiii, hei!:3333 xD

    SvarSlett
  2. Mai: HEYHEY :D ... Hehehehe .. De er kjempe braa ikke sant? ~~

    SvarSlett
  3. D8 H-hvor kjøpte du de? * o*

    SvarSlett
  4. Kjøpte de ifra Yesasia.com ^^ De har masse bra der <3

    SvarSlett