13. jan. 2011

30 days .. Day 3: Your ultimate k-pop guy bias

Det er ikke noe å tenke over engang. Han har vært min absolutte #1 helt siden jeg så han for første gang, og han blei ikke noe mindre favoritt når han skulle leke pappa sammen med resten av sine bandmedlemmer. Ja jeg snakker selvfølgelig om:

\\ Choi Minho //



Kunne jo valgt mange andre, siden jeg mange gode nr #2'ere :D Daesung, TOP, Leeteuk, Kangin, Kibum, Onew ... You name it! Men Minho .... You will always be my #1 !











Minho, Du vil bli verdens beste appa! :D

2 kommentarer:

  1. ohhh, minho er herlig. :3 synes onew er ganske kul jeg XD Mest fordi vi er så sinnsykt like, ololol XD

    SvarSlett
  2. Hahaha :D Ja Onew og hans Onew Condition, hvordan kan man IKKE elske han! <3 xD Selv om jeg liker bedre de lit stille typene som PLUTSELIG kan slå til og være matcho! *sikkle* :D

    SvarSlett