12. jan. 2011

30 days of Kpop - Day 1: Your favorite k-pop guy group

Ja, overskriften er riktig. Fra dag til da skal jeg skrive litt om Kpop relaterte ting, og hva mine favoritter er. Det hele braker løs med hvem min favoritt mannelige gruppe er.

Det å velge favoritt gruppa mi er egentlig ganske vanskelig siden jeg er blodfan av mange band som f.eks. BigBang, U-Kiss, Super Junior, SG Wannabe, MBLAQ osvosvosv.... Men vis jeg absolutt bare kan velge 1 favoritt blir det nok:

SHINee


Egentlig synes jeg det er litt rart at SHINee er blitt mine favoritter, hvertfall ettersom jeg alltid trudde det kun var BigBang i mitt hjerte. Men selvfølgelig smeltet disse 5 søte guttene hjertet mitt, og hva kan man si, hvordan kan man IKKE elske dem.

Elsker måten de kan gå fra søtinger til badasser, for deretter å bli søte. Det er det nok ei mange som kan. :D Men uansett: Jeg elsker SHINee.



1 kommentar:

  1. Jeg ogsååå! Elsker Shinee! Shawols 4life! <3 Hihi.
    Endelig begynte du å blogge søsssa!

    SARANGHAEYO! ~ <333

    SvarSlett