15. jan. 2011

30 days .. Day 5: Your favorite k-pop song from your favorite guy group

Selvfølgelig skal jeg da skrive om en av SHINee sine sanger. Men siden jeg vet at vi alle liker de populære sangene som "Replay" "Ring Ding Dong" "Lucifer" og "Hello" så skal jeg heller si en annen av mine favoritter som ikke er blitt så populær, men jeg elsker den! :D


Ready or not

Skjønner ikke hvorfor de ikke har laget en MV til den, eller hvorfor de ikke fremfører den oftere! :D Hadde blitt så bra

Eller så har vi jo den andre favoritten som vi alle elsker:

1 kommentar:

  1. Ready or Not! Beste sangen! <3 Elsker at du har valgt Jjong sitt fancam. (A) <3 Han er så søt når han hopper opp og ned, snurrer rundt og bare er puppy-jjong. <3 *fangirrrrlllleeee* Elsker virkelig Onew sin vocal i den sangen. Han dominerer refrenget så sykt. Hihihhiih.

    LUCIFER! Til og med kjæææresten min synger på den, så den må bære bra. :P

    SvarSlett